სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონი
სასწავლო თემის ავტორი
სახელი და გვარი
თამარ კაკაჩია
რაიონი
წალენჯიხა
სკოლა
წალენჯიხის N4 საჯარო სკოლა
ქალაქი
წალენჯიხა
თემის მონახაზი
თემის დასახელება
სასკოლო პროექტი: ,,ჩემი წალენჯიხა"
თემის შინაარსი
2 . პროექტის სახელი :
" წალენჯიხა „
2. პროექტის მთავარი იდეა ( თემა ) 1 - 2 წინადადებით :
· წალენჯიხის ისტორია, კულტურა, ტრადიციები;
3. პროექტის აქტუალობა :
· მოსწავლეები შეისწავლიან საქართველოს ერთ-ერთი ულამაზესი
რაიონის, წალენჯიხის , ისტორიას;
· მოიპოვებენ რაიონის შესახებ ლეგენდებს, თქმულებებს;
· ისწავლიან რაიონის ისტორიას,გეოგრაფიას.
4. პროექტის მიზნები :
· გაკვეთილზე მიღებული ცოდნისა და გამოცდილების რეალურ
ცხოვრებაში გამოყენების უნარ- ჩვევების განვითარება : ინტერვიუს აღება ,
გამოკითხვის ჩატარება , მასალების დამუშავება ისტ - ის მეშვეობით ,
· პრეზენტაციის მომზადება ;
· თანამშრომლობითი , საკუთარი აზრის ნათლად ჩამოყალიბების ,
გამოთქმისა და გადაწყვეტილების მიღების უნარ - ჩვევების განვითარება ;
5. მონაწილეთა ასაკი / კლასი : VII – X კლასი
6. ვადები / ხანგრძლივობა : ერთი თვე .
7. მოსალოდნელი შედეგები / პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას :
· ექსკურსიები;
· ფოტო მასალა;
· ვიდეო მასალა;
· ნახატები;
· ჩანაწერები;
· ესეები;
· სტატიები ამ მხარის შესახებ;
· საკუთარი ნახატებისა და ფოტო სურათების გამოფენა;
· პროექტის ვებ-გვერდი.
8. პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები :
· კომპიუტერი , ინტერნეტი , დიქტოფონი , ციფრული კამერა;
· საჭირო ლიტერატურა ;
· ფორმატისა და თაბახის ფურცლები ;
· ფანქრები და კალმები .
9. პროექტის მსვლელობა ( ძირითადი აქტივობები ):
აქტ . 1 . მასწავლებლის მიერ მოსწავლეთათვის კონკურსის შესახებ დებულებისა და
იდეის გაცნობა ;
აქტ . 2. მოსწავლეების მიერ ამ თემასთან დაკავშირებული მათთვის საინტერესო
აქტუალური კითხვებისა და პრობლემების ჩამოყალიბება ;
აქტ . 3. ორგანიზაციული საკითხები :
· ჯგუფების შექმნა ;
· ფუნქციების განაწილება ;
· კონკრეტული დავალებების მიცემა .
აქტ . 4. მუშაობის დაწყება :
მოსწავლეთა გარკვეულ ნაწილს დაევალება წალენჯიხის შესახებისტორიული
მასალების მოძიება , გარკვეულ ნაწილს - ლეგენდების, თქმულებებისმოძიება ,
გეოგრაფიის, მუზეუმების,ეკლესია–მონასტრების შესახებ ინფორმაციისმოძიება კვლევა
მათი წარმოშობის შესახებ ,
აქტ . 5. შესრულებული სამუშაოს შეჯამება , აუდიტორიისათვის გაცნობა :
· მოძიებულ მასალას განვათავსებთ ბლოგზე .
აქტ . 6. პროექტის შეფსება :
დაკვირვებისა და ანალიზის ობიექტი შეფასებისას იქნება :
· ინფორმაციის მოძიება და ორგანიზება ;
· პრეზენტაციის უნარი ;
· მსჯელობა ;
· წერითი სამუშაო .
10. საგნებთან / საგნობრივ ჯგუფებთან / ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი :
ამ პროექტზე მუშაობისას მოსწავლეები გაიღრმავებენ ცოდნას შემდეგ საგნებში:
ისტორია, გეოგრაფია, ხელოვ ნება , ისტორია ლიტერატურა. გამოუმუშავდებათ
უნარ-ჩვევები საინფორმაციოტექნოლოგიებში ( ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტში,
პრეზენტაციის მოწყობა, ვებ-გვერდის შექმნა ბლოგზე განტავსება )
ნაწერის ორგანიზებისათვის .
11. პროექტის ხელმძღვანელი ( მასწავლებელი ):
თამარ კაკაჩია წალენჯიხის მე–4 საჯარო სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის
მასწავლებელი .
12. პროექტის ხელმძღვანელის ელ . ფოსტა : tatakakachia@gmail.com
3.პროექტის სახელწოდება :
,, 2008 წლის აგვისტოს ომის კოლხი გმირების კვალდაკვალ "
2. იდეა :
რეალური გმირების ისტორიებზე ინფორმაციის ნაკლებობა ...
3. პროეტის აქტუალობა :
2008 წლის აგვისტოს ომის სამეგრელოს კუთხისგმირების შესახებ
ინფორმაციის ნაკლებობა ..
4. პროექტის მიზანი :
· ეროვნული თვითშეგნების ამაღლება
· მოსწავლემ შეძლოს ფაქტებისა და მოვლენების შესწავლა
რეალური გმირების ისტორიიდან და საქვეყნო ტკივილის გაზიარება .
· ინფორმაციისადმი კრიტიკული მიდგომის , ერთობლივ მუშაობაში
პირადი პასუხისმგებლობის უნარის განვითარება .
· შეძლონ ესეების წერა , პრეზენტაციის გაკეთება .
5. მონაწილეთა ასაკი : 14-17 წელი ;
6. ვადები / ხანგრძლივობა : ერთი თვე ;
7. მოსალოდნელი შედეგები / პროდუქტები რაცშეიძლება შეიქმნას :
• ინტერვიუები ;
• პრეზენტაციები , ესეები , კლიპები , აუდიო , ვიდეო ,
ფოტო მასალა .
8. პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები :
პროექტზე მუშაობისას ჩვენ გამოვიყენეთ სხვადასხვა რესურსი .პირობითად
ეს რესურსები რამდენიმე სახედ დავყავით :
1. ადამიანური რესურსები :
ა . ისტორიის მასწავლებლები : ნონა მებონია , მანანაკვარაცხელია ;
ბ . ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი - თამარ კაკაჩია ;
გ . ი . ს . ტ .- ს მასწავლებელი - ხათუნა ჯალაღონია ;
დ . გმირების დედები , ახლობლები . ( ინტერვიუები )
2. ტექნიკა :
ა . ფოტოაპარატი .
ბ . დიქტოფონი ;
გ . კომპიუტერი ;
დ . სკანერი ;
ე . პრინტერი .
http://www.youtube.com/watch?v=rSaGSwl4Xd4 feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=F1fGLp2slrg feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=3LzTyY3EVNk
9. პროექტის მსვლელობა ( ძირითადი აქტვობები ):
·
• წალენჯიხის , ხობის , ფოთის სამხედრო სამსახურებთანდაკავშირება
დაღუპული გმირების შესახებ ინფორმაციის მოპოვებისმიზნით .
• შეხვედრები გმირების მშობლებთან და ახლობლებთანდაღუპულთა შესახებ
ინფორმაციის მოპოვების მიზნით .
• ინტერვიუს ჩაწერა და მათი დახარისხება .
• ესეების წერა .
• პრეზენტაციის მომზადება .
• კლიპების შექმნა .
პროექტის განხორციელების მიზნით შეკრებილმოსწავლეთა მიერ დავალებების
გადანაწილება :
• ინფორმაციის ინტერნეტის საშუალებით მოპოვება
გავეცანით გმირებზე შექმნილ წიგნებს ... მიღებულიინფორმაცია ჩავწერეთ .
შეხვედრები მშობლებთან წალენჯიხაში , ხობში დაფოთში
ვიდეო და აუდიო მასალის შექმნა .
10. საგნებთან / საგნობრივ ჯგუფებთან / ეროვნულსასწავლო გეგმასთან
კავშირი
ისტორიისაა და ქართულის , ი . ს . ტ ინტეგრირება ესგ -ს
გათვალისწინებით ;
11. პროექტის ავტორი ( მასწავლებელი ): . ნონა მებონია ;
თანაავტორი : თამარ კაკაჩია .
12. ავტორის ელ . ფოსტა : tamarkakachia1984@gmail.com
13. პროექტის ვებ - გვერდი / ბლოგი :
საგანი
ქართული ლიტერატურა, ისტორია
დონე/კლასი
მესამე საფეხური, მე-12 კლასი
განხორციელების დროის ჩარჩო
4 კვირა
თემის საფუძვლები
შინაარსობრივი
სტანდარტები და ინდიკატორები
მოსწავლეების
ამოცანები/სწავლის შედეგები
შეიტანეთ პრი
მიმართულების
მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
ზოგადი კითხვა--------------
თემატური კითხვები--------
შინაარსობრივი კითხვები---
შეფასების გეგმა
შეფასების დროის ჩარჩო
დიფერენცირებული სწავლება
სპეციალური საჭიროებები
სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები
სასწავლო თემის ავტორი
| ||
სახელი და გვარი
|
თამარ კაკაჩია
| |
რაიონი
|
წალენჯიხა
| |
სკოლა
|
წალენჯიხის N4 საჯარო სკოლა
| |
ქალაქი
|
წალენჯიხა
| |
თემის მონახაზი
| ||
თემის დასახელება
| ||
სასკოლო პროექტი: ,,ჩემი წალენჯიხა"
| ||
თემის შინაარსი
| ||
2 . პროექტის სახელი :
" წალენჯიხა „
2. პროექტის მთავარი იდეა ( თემა ) 1 - 2 წინადადებით :
· წალენჯიხის ისტორია, კულტურა, ტრადიციები;
3. პროექტის აქტუალობა :
· მოსწავლეები შეისწავლიან საქართველოს ერთ-ერთი ულამაზესი
რაიონის, წალენჯიხის , ისტორიას;
· მოიპოვებენ რაიონის შესახებ ლეგენდებს, თქმულებებს;
· ისწავლიან რაიონის ისტორიას,გეოგრაფიას.
4. პროექტის მიზნები :
· გაკვეთილზე მიღებული ცოდნისა და გამოცდილების რეალურ
ცხოვრებაში გამოყენების უნარ- ჩვევების განვითარება : ინტერვიუს აღება ,
გამოკითხვის ჩატარება , მასალების დამუშავება ისტ - ის მეშვეობით ,
· პრეზენტაციის მომზადება ;
· თანამშრომლობითი , საკუთარი აზრის ნათლად ჩამოყალიბების ,
გამოთქმისა და გადაწყვეტილების მიღების უნარ - ჩვევების განვითარება ;
5. მონაწილეთა ასაკი / კლასი : VII – X კლასი
6. ვადები / ხანგრძლივობა : ერთი თვე .
7. მოსალოდნელი შედეგები / პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას :
· ექსკურსიები;
· ფოტო მასალა;
· ვიდეო მასალა;
· ნახატები;
· ჩანაწერები;
· ესეები;
· სტატიები ამ მხარის შესახებ;
· საკუთარი ნახატებისა და ფოტო სურათების გამოფენა;
· პროექტის ვებ-გვერდი.
8. პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები :
· კომპიუტერი , ინტერნეტი , დიქტოფონი , ციფრული კამერა;
· საჭირო ლიტერატურა ;
· ფორმატისა და თაბახის ფურცლები ;
· ფანქრები და კალმები .
9. პროექტის მსვლელობა ( ძირითადი აქტივობები ):
აქტ . 1 . მასწავლებლის მიერ მოსწავლეთათვის კონკურსის შესახებ დებულებისა და
იდეის გაცნობა ;
აქტ . 2. მოსწავლეების მიერ ამ თემასთან დაკავშირებული მათთვის საინტერესო
აქტუალური კითხვებისა და პრობლემების ჩამოყალიბება ;
აქტ . 3. ორგანიზაციული საკითხები :
· ჯგუფების შექმნა ;
· ფუნქციების განაწილება ;
· კონკრეტული დავალებების მიცემა .
აქტ . 4. მუშაობის დაწყება :
მოსწავლეთა გარკვეულ ნაწილს დაევალება წალენჯიხის შესახებისტორიული
მასალების მოძიება , გარკვეულ ნაწილს - ლეგენდების, თქმულებებისმოძიება ,
გეოგრაფიის, მუზეუმების,ეკლესია–მონასტრების შესახებ ინფორმაციისმოძიება კვლევა
მათი წარმოშობის შესახებ ,
აქტ . 5. შესრულებული სამუშაოს შეჯამება , აუდიტორიისათვის გაცნობა :
· მოძიებულ მასალას განვათავსებთ ბლოგზე .
აქტ . 6. პროექტის შეფსება :
დაკვირვებისა და ანალიზის ობიექტი შეფასებისას იქნება :
· ინფორმაციის მოძიება და ორგანიზება ;
· პრეზენტაციის უნარი ;
· მსჯელობა ;
· წერითი სამუშაო .
10. საგნებთან / საგნობრივ ჯგუფებთან / ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი :
ამ პროექტზე მუშაობისას მოსწავლეები გაიღრმავებენ ცოდნას შემდეგ საგნებში:
ისტორია, გეოგრაფია, ხელოვ ნება , ისტორია ლიტერატურა. გამოუმუშავდებათ
უნარ-ჩვევები საინფორმაციოტექნოლოგიებში ( ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტში,
პრეზენტაციის მოწყობა, ვებ-გვერდის შექმნა ბლოგზე განტავსება )
ნაწერის ორგანიზებისათვის .
11. პროექტის ხელმძღვანელი ( მასწავლებელი ):
თამარ კაკაჩია წალენჯიხის მე–4 საჯარო სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის
მასწავლებელი .
12. პროექტის ხელმძღვანელის ელ . ფოსტა : tatakakachia@gmail.com
3.პროექტის სახელწოდება :
,, 2008 წლის აგვისტოს ომის კოლხი გმირების კვალდაკვალ "
2. იდეა :
რეალური გმირების ისტორიებზე ინფორმაციის ნაკლებობა ...
3. პროეტის აქტუალობა :
2008 წლის აგვისტოს ომის სამეგრელოს კუთხისგმირების შესახებ
ინფორმაციის ნაკლებობა ..
4. პროექტის მიზანი :
· ეროვნული თვითშეგნების ამაღლება
· მოსწავლემ შეძლოს ფაქტებისა და მოვლენების შესწავლა
რეალური გმირების ისტორიიდან და საქვეყნო ტკივილის გაზიარება .
· ინფორმაციისადმი კრიტიკული მიდგომის , ერთობლივ მუშაობაში
პირადი პასუხისმგებლობის უნარის განვითარება .
· შეძლონ ესეების წერა , პრეზენტაციის გაკეთება .
5. მონაწილეთა ასაკი : 14-17 წელი ;
6. ვადები / ხანგრძლივობა : ერთი თვე ;
7. მოსალოდნელი შედეგები / პროდუქტები რაცშეიძლება შეიქმნას :
• ინტერვიუები ;
• პრეზენტაციები , ესეები , კლიპები , აუდიო , ვიდეო ,
ფოტო მასალა .
8. პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები :
პროექტზე მუშაობისას ჩვენ გამოვიყენეთ სხვადასხვა რესურსი .პირობითად
ეს რესურსები რამდენიმე სახედ დავყავით :
1. ადამიანური რესურსები :
ა . ისტორიის მასწავლებლები : ნონა მებონია , მანანაკვარაცხელია ;
ბ . ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი - თამარ კაკაჩია ;
გ . ი . ს . ტ .- ს მასწავლებელი - ხათუნა ჯალაღონია ;
დ . გმირების დედები , ახლობლები . ( ინტერვიუები )
2. ტექნიკა :
ა . ფოტოაპარატი .
ბ . დიქტოფონი ;
გ . კომპიუტერი ;
დ . სკანერი ;
ე . პრინტერი .
http://www.youtube.com/watch?v=rSaGSwl4Xd4 feature=share http://www.youtube.com/watch?v=F1fGLp2slrg feature=youtu.be http://www.youtube.com/watch?v=3LzTyY3EVNk
9. პროექტის მსვლელობა ( ძირითადი აქტვობები ):
·
• წალენჯიხის , ხობის , ფოთის სამხედრო სამსახურებთანდაკავშირება
დაღუპული გმირების შესახებ ინფორმაციის მოპოვებისმიზნით .
• შეხვედრები გმირების მშობლებთან და ახლობლებთანდაღუპულთა შესახებ
ინფორმაციის მოპოვების მიზნით .
• ინტერვიუს ჩაწერა და მათი დახარისხება .
• ესეების წერა .
• პრეზენტაციის მომზადება .
• კლიპების შექმნა .
პროექტის განხორციელების მიზნით შეკრებილმოსწავლეთა მიერ დავალებების
გადანაწილება :
• ინფორმაციის ინტერნეტის საშუალებით მოპოვება
გავეცანით გმირებზე შექმნილ წიგნებს ... მიღებულიინფორმაცია ჩავწერეთ .
შეხვედრები მშობლებთან წალენჯიხაში , ხობში დაფოთში
ვიდეო და აუდიო მასალის შექმნა .
10. საგნებთან / საგნობრივ ჯგუფებთან / ეროვნულსასწავლო გეგმასთან
კავშირი
ისტორიისაა და ქართულის , ი . ს . ტ ინტეგრირება ესგ -ს
გათვალისწინებით ;
11. პროექტის ავტორი ( მასწავლებელი ): . ნონა მებონია ;
თანაავტორი : თამარ კაკაჩია .
12. ავტორის ელ . ფოსტა : tamarkakachia1984@gmail.com
13. პროექტის ვებ - გვერდი / ბლოგი :
| ||
საგანი
| ||
ქართული ლიტერატურა, ისტორია
| ||
დონე/კლასი
| ||
მესამე საფეხური, მე-12 კლასი
| ||
განხორციელების დროის ჩარჩო
| ||
4 კვირა
| ||
თემის საფუძვლები
| ||
შინაარსობრივი
სტანდარტები და ინდიკატორები | ||
მოსწავლეების
ამოცანები/სწავლის შედეგები | ||
შეიტანეთ პრი
| ||
მიმართულების
მიმცემი საკვანძო შეკითხვები | ||
ზოგადი კითხვა--------------
| ||
თემატური კითხვები--------
| ||
შინაარსობრივი კითხვები---
| ||
შეფასების გეგმა
|
შეფასების დროის ჩარჩო
|
დიფერენცირებული სწავლება
| ||
სპეციალური საჭიროებები
| ||
სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები
|
ტექნოლოგია – ტექნიკა
(მონიშნეთ პროექტისათვის საჭირო
ტექნოლოგიური
უზრუნველყოფა)
ბეჭდვითი მასალები
სხვა რესურსები
ბეჭდვითი მასალები
| |
სხვა რესურსები
|
No comments:
Post a Comment